S-Dayz Index du Forum
S-Dayz
Changement de site : http://62.210.125.96/

S-Dayz Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Boy Meets Boy (Spanish Edition) Download Epub Mobi Pdf Fb2 ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    S-Dayz Index du Forum -> s-dayz -> Présentations
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
ottginne

Masculin
Point(s): 4 326
Moyenne de points: 24,86

MessagePosté le: Mar 20 Juin - 22:16 (2017)    Sujet du message: Boy Meets Boy (Spanish Edition) Download Epub Mobi Pdf Fb2 Répondre en citant

Boy meets boy (Spanish Edition)
by David Levithan
rating: 4.3 (179 reviews)

->>->>->>DOWNLOAD BOOK Boy meets boy (Spanish Edition)
READ BOOK Boy meets boy (Spanish Edition)

Una historia de gozo para aquellos en la oscuridad y para quienes se permiten ser lo que son.

De David Levithan, autor bestseller de The New York Times.

Una historia revolucionaria y una comedia romántica alegre y significativa acerca de encontrar el amor, perderlo y hacer lo que se necesite para recuperarlo en un mundo alocadamente maravilloso.

Ganadora del Premio Lambda de Literatura, ahora en una edición que incluye respuestas del autor a preguntas de sus fans.

"Yo fui el primer presidente abiertamente gay de mi salón de tercer año. He visto a dos hombres caminar de la mano por la calle en la ciudad y escuché de parejas de mujeres que se han casado no muy lejos de aquí. Encontré a un chico a quien tal vez ame, y no he huido. Creo que puedo ser quien yo quiera ser. Todas estas cosas me dan fortaleza."

Ésta es la historia de Paul, estudiante de tercer año en una preparatoria muy peculiar: las porristas manejan motos Harley, la reina del baile solía ser un chico llamado Daryl (quien ahora prefiere que lo llamen la Eterna Darlene y también es el mariscal de campo del equipo) y además se ha formado una alianza de gays y heteros para ayudar a los chicos heteros a que aprendan a bailar.

Cuando Paul conoce a Noah, cree que ha encontrado a su alma gemela... hasta que lo arruina todo. Las apuestas de la escuela apuntan a probabilidades de 12 a 1 en su contra para que Noah regrese con él, pero Paul no se dará por vencido sin echar toda la carne al asador por su amado. Su mejor amigo, Joni, anda un poco a la deriva; su otro mejor amigo, Tony, se la pasa discutiendo con sus ultrarreligiosos padres, y su exnovio, Kyle, quizá no quiera terminar de despedirse muy pronto que digamos, pero a veces todo tiene que desbaratarse primero para que las cosas logren acomodarse en su sitio como debe ser.

La crítica ha opinado:

"La profecía de Levithan de un mundo libre de odio, en el que todos amen sin temor, hace de esta historia una provocativa e importante lectura para todos los jóvenes, gays o heteros." -School Library Journal-

"Dentro de un género lleno de oscuridad, tormento y ansiedad, ésta es una resplandeciente novela, positiva y esperanzadora." -The Bulletin-

Details:
rank: #207,413
price: $9.99
bound: 222 pages
publisher: Alfaguara Juvenil (November 11, 2016)
lang: Spanish
asin: B01M7NNUNL
isbn:
weight:
filesize: 1568 KB

Boy meets boy (Spanish Edition) David Levithan

Selecting the item displayed will insert text that looks like this: [[ASIN:014312854XHamlet (The Pelican Shakespeare)]] 7Only products offered on Amazon can be linked.SelectWhat's this?What are product links?In the text of your review, you can link directly to any product offered on Amazon.comPlease try again later.Sign in to comment Showing 0 of 0 commentsSort by: Newest Oldest There was a problem loading the comments at the momentGet and enjoy reading this amazing free ebook download nowVoc ainda no tem um Kindle? Compre seu Kindle aqui, ou baixe um app de leitura Kindle GRTISTodas estas cosas me dan fortaleza.? Para esta novela llovieron los elogios como una historia revolucionaria cuando fue publicada por primera vezAmazon.co.uk Try Prime All All Departments Alexa Skills Amazon Global Store Amazon Pantry Amazon Video Amazon Warehouse Deals Apps & Games Baby Beauty Books Car & Motorbike CDs & Vinyl Classical Clothing Computers Digital Music DIY & Tools DVD & Blu-ray Electronics & Photo Fashion Garden & Outdoors Gift Cards Grocery Handmade Health & Personal Care Home & Kitchen Industrial & Scientific Jewellery Kindle Store Large Appliances Lighting LOVEFiLM by Post Luggage Luxury Beauty Musical Instruments & DJ PC & Video Games Pet Supplies Shoes & Bags Software Sports & Outdoors Stationery & Office Supplies Toys & Games VHS Watches Go Shop byDepartment HelloThe Bulletin ENGLISH DESCRIPTION This is the story of Paul, a sophomore at a high school like no other: The cheerleaders ride Harleys, the homecoming queen used to be a guy named Daryl (she now prefers Infinite Darlene and is also the star quarterback), and the gay-straight alliance was formed to help the straight kids learn how to danceCuando Tropece Contigo Boy Meets Girl Best Seller Spanish Edition Free Docx Book Review 79c7fb41ad

> "David Levithan" Children's Books Teens Literature & Fiction ELT Nonfiction Reference Science Fiction & Fantasy 54 3-55-77 - 1/2 80+ 116.40 Another Day David Levithan Random House Children's Books 1 0.00 51.70 Marly's Ghost David Levithan Penguin Group (USA) Incorporated 2007-10 1 0.00 97.00 Every Day David Levithan Random House Children's Books 2012-08 5 0.00 67.50 The Lover's Dictionary: A Love Story in 185 Definitions David Levithan HarperCollins UK 2012-02 3 0.00 115.20 David Levithan 2013-12 0 0.00 264.00 -Level28 0 0.00 101.00 The LoverS Dictionary 0 3 ,101.00 0.00 36.00 -The Mummy 0 4 ,36.00 0.00 101.00 Hold Me Closer: The Tiny Cooper Story 0 0.00 86.00 21 Proms 0 2 ,86.00 0.00 135.00 Every Day 0 0.00 138.00 Every Day 0 4 ,71.50 0.00 210.00 Another Day 0 0.00 197.00 Every Day 0 3 ,197.00 0.00 110.00 The Realm of Possibility 0 3 ,110.00 0.00 140.90 Every You Every Me David Levithan Random House Children's Books 2011-09 0 0.00 133.90 Love Is the Higher Law David Levithan Random House Children's Books 2009-08 0 0.00 119.30 How They Met, and Other Stories David Levithan Random House Children's Books 2008-01 0 0.00 85.50 -Will Grayson Will Grayson John GreenDavid Levithan Penguin Group (USA) Incorporated 2011-04 0 0.00 64.60 Love Is the Higher Law David Levithan Random House Children's Books 2010-08 1 0.00 116.40 Will Grayson, Will Grayson John GreenDavid Levithan penguin 2010-04 2 0.00 103.50 Love Is the Higher Law David Levithan Random House Children's Books 2009-08 0 0.00 64.40 Wide Awake David Levithan Random House Children's Books 2008-09 1 0.00 64.60 How They Met and Other Stories (Borzoi Books) David Levithan Random House Children's Books 2009-12 1 0.00 49.10 This is Push: New Stories from the Edge PUSH: PUSH David Levithan Push 2007-02 0 0.00 119.30 Every You, Every Me David Levithan Random House Children's Books 2011-09 2 0.00 64.60 The Realm of Possibility David Levithan Random House Children's Books 2006-05 2 0.00 131.00 Dash and Lily's Book of Dares: The Spark
Tracking Next-Generation Automatic Identification Technology (AIT) into 2035 - RFID Radio Frequency Tags, Efficient Logistics Operations, Supply Chains, ... Visibility, Enhanced Situational Awa downloBirthday Wishes for Brendan: Personalized Book with Birthday Wishes for Kids (Birthday Poems for Kids, Personalized Books, Birthday Gifts, Gifts for Kids) download epub mobi pdf fb2Devenir manager: Les fondamentaux du management (French Edition) download epub mobi pdf fb2Tombstone Sandwiches and Other Horrifying Lunches (Little Kitchen of Horrors) download epub mobi pdf fb2Building Foundations: A Baptist Catechism and Bible Memory Book for Families download epub mobi pdf fb2Difficulties About Christianity No Reason for Disbelieving It (Classic Reprint) download epub mobi pdf fb2Decision Quality: Value Creation from Better Business Decisions download epub mobi pdf fb2Pretty Packages Too download epub mobi pdf fb2Sphere (Exotiqa World) (Volume 3) download epub mobi pdf fb2Sneaky Rosie (I May Be Small But I Got Teeth! Book 2) download epub mobi pdf fb2

Publicité

MessagePosté le: Mar 20 Juin - 22:16 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    S-Dayz Index du Forum -> s-dayz -> Présentations Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006